poniedziałek, 17 grudnia 2012

Hej! To znowu ja... Lexie... po raz etny zmieniam adres bloga, ale to już na prawdę ostatni, nie martwcie się. W tym momencie jestem w szkole, ale jak będę w domu to przekopiuje wszystkie posty, żeby żadni nowi czytelnicy nie musieli na inne adresy wchodzić i żeby starzy mogli sobie przypomnieć co się stało ostatnio :D Ale ogólnie to wracam!! Będę teraz dawała posty na bierząco, narazie co kilka tygodni, jak mi się skonczą egzaminy to częściej. Do zobaczenia! :D
~Lexie

2 komentarze:

  1. Wszystko ladnei pieknie, ale prosba, popraw swoje pierwsze posty! kocham ciebie, pisaj xD I JA WCALE CIE NIE BIJE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie będę poprawiać postów bo to pokazuje jak bardzo się wykształciłam i jak udało mi się dorosnąć przez ten czas!

      (hahhahahahhahahah)^
      xD i ty mnie cały czas bijesz i gwałcisz i wgl!

      Usuń